Wednesday, January 13, 2010

Hari Bahagia.....Anwar&Aishah

Salam..

Lama dah aku tak update blog ni, dah bersawang nampaknyer, maklumlah sibuk sgt sebulan 2 lepas, baru hari ni aku ada kelapangan utk mencoretkan cerita ttg kesibukan yang melanda diri aku sebelum ni, aku sibuk kerana aku melangsung kan perkahwinan pada 19/12/2009 dengan jejaka pilihan hati ku...Mr. Nurul Anwar Bin. Ibrahim. Aku juga amat bersyukur kerana semua nyer berjalan dengan lancar, disini juga aku ingin mengucakapkan ribuan terima kasih kepada ahli keluarga, sanak saudara, rakan taulan yang secara langsung atau tidak langsung terlibat dalam majlis ini. Terima kasih juga kepada saudara mara serta rakan -rakan yang sudi hadir pada hari tersebut. rasanya tidak salah aku ingin berkongsi kegembiraan aku ini dengan rakan-rakan yang tidak berkesempatan hadir ke majlis tersebut...















1 comment:

  1. Tahniah, semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. Aishah, hang memang cun ari tu...

    ReplyDelete